Panaszkezelési Szabályzat

A képzések résztvevői, illetve a képzési tevékenységgel kapcsolatban állók számára lehetőséget biztosítunk panaszaik, észrevételeik, javaslatiak anonim benyújtására.

Panaszbejelentést az alábbi e-mail címen tehet: info@kertlap.hu

Ügyfélszolgálatunkon telefonon is megteheti észrevételeit, javaslatait:

Cím: 1118 Budapest Kelenhegyi út 15.

Telefonszám: +36309195098

Elektronikus levelezési cím: info@kertlap.hu

Ügyfélszolgálati idő: 14-18 óra

A panaszkezelés szabályai

A képzésen résztvevő reklamációit a vele kapcsolatban lévő oktató dokumentálhatja, majd további  intézkedésre tesz javaslatot a képzési tevékenység felelősének, egyéb forrásból származó panasz esetén a panasz fogadója felelős a tevékenységért. A reklamáció jogosságáról, elfogadásáról, valamint a kivizsgálásról és a reklamáció elhárításról, a végrehajtás határidejéről a képzési tevékenység felelőse dönt. Vitás kérdésekben a döntésbe szükség esetén jogi képviselő vonható be.

A képzés felelőse szükség esetén helyesbítő, adott esetben megelőző tevékenység lefolytatását kezdeményezi. A helyesbítő tevékenység indításáról, annak várt eredményéről és a bevezetés határidejéről tájékoztatja a reklamálót. A tájékoztatást az illetékes oktató is megteheti.

A képzések résztvevő számára lehetőséget biztosítunk panaszaik anonim benyújtására, az e- mail címet a képzési tájékoztató tartalmazza. A panaszbejelentés lehetőségével kapcsolatos információkat a képzésben résztvevők számára készített képzési tájékoztatókban rögzítjük.

Tartsd velünk a kapcsolatot, iratkozz fel a hírlevelünkre: Hírlevél feliratkozás